- Po kúpe ERP (elektornickej registračnej pokladnice) je potrebné fiskálne zariadenie fiskalizovať autorizovanou servisnou organizáciou, ktorá má platné povolenie k fiskalizácii
daného zariadnie. Postup je taký, že najprv si zakúpite ERP, následne pôjdete s certifkátom (ktorý dostanete po zákúpeny ERP) a knihou pokladnice (tú máme v ponuke tiež) na príslušný
daňový úrad, kde si ERP zaregistrujete. Až potom Vám môžeme pokladnicu zfiskalizovať.
Ak chcete aby sme Vám naprogramovali aj PLU (tovarové položky) je potrebné priniesť zoznam týchto PLU (v papierovej alebo elektronickej podobe),
aby sme Vám ich mohli do ERP naprogramovať.
- Ak ste si zakúpili používanú ERP od známeho, cez portál bazos.sk, atď., počítajte s tým, že v pokladnici bude chýbať fiskálny modul, ktorý bude treba pred uvedením do prevádzky doplniť. Fiskalizujeme aj takéto pokladnice, pokojne nám ich môžete priniesť. Ostatný postup je presne taký istý ako píšeme vyššie.
- Ak meníte názov firmy, prevádzku, sídlo, stali ste sa platcom DPH (alebo naopak), je potrebné vymeniť fiskálny modul. Moduly sa dajú naprogramovať len jednorázovo, a preto je pri zmene vyššie spomenutých potrebné pokladnicu rozobrať, fiskálny modul odzálohovať, vložiť nový fiskálny modul a pokladnicu kompletne naprogramovať, vrátane PLU, DPT,...
- Pomerne často sa v ERP menia aj batérie. Pokladnice mávajú 2 typy batérii. Jedna má na starosti chod ERP ako takej (okrem ERP, ktoré fungujú len z adaptéra), jej výmena sa uskutočnuje vždy keď sa pokazí. Druhá batéria je malá a má na starosti pamäť tovarových položiek, žurnálu, atď., táto batéria sa mení každých cca 1100 dní alebo pokiaľ sa nepokazí, avšak jej pravidelnými výmenami je výmena z dôvodu zlyhania zriedkavá.
- Po kúpe ERP (elektornickej registračnej pokladnice) je potrebné fiskálne zariadenie fiskalizovať autorizovanou servisnou organizáciou, ktorá má platné povolenie k fiskalizácii
daného zariadnie. Postup je taký, že najprv si zakúpite ERP, následne pôjdete s certifkátom (ktorý dostanete po zákúpeny ERP) a knihou pokladnice (tú máme v ponuke tiež) na príslušný
daňový úrad, kde si ERP zaregistrujete. Až potom Vám môžeme pokladnicu zfiskalizovať.
Ak chcete aby sme Vám naprogramovali aj PLU (tovarové položky) je potrebné priniesť zoznam týchto PLU (v papierovej alebo elektronickej podobe),
aby sme Vám ich mohli do ERP naprogramovať.
- Ak ste si zakúpili používanú ERP od známeho, cez portál bazos.sk, atď., počítajte s tým, že v pokladnici bude chýbať fiskálny modul, ktorý bude treba pred uvedením do prevádzky doplniť. Fiskalizujeme aj takéto pokladnice, pokojne nám ich môžete priniesť. Ostatný postup je presne taký istý ako píšeme vyššie.
- Ak meníte názov firmy, prevádzku, sídlo, stali ste sa platcom DPH (alebo naopak), je potrebné vymeniť fiskálny modul. Moduly sa dajú naprogramovať len jednorázovo, a preto je pri zmene vyššie spomenutých potrebné pokladnicu rozobrať, fiskálny modul odzálohovať, vložiť nový fiskálny modul a pokladnicu kompletne naprogramovať, vrátane PLU, DPT,...
- Pomerne často sa v ERP menia aj batérie. Pokladnice mávajú 2 typy batérii. Jedna má na starosti chod ERP ako takej (okrem ERP, ktoré fungujú len z adaptéra), jej výmena sa uskutočnuje vždy keď sa pokazí. Druhá batéria je malá a má na starosti pamäť tovarových položiek, žurnálu, atď., táto batéria sa mení každých cca 1100 dní alebo pokiaľ sa nepokazí, avšak jej pravidelnými výmenami je výmena z dôvodu zlyhania zriedkavá.